Posted On 10/04/2011 By In News With 0 Views

John Morrison Gets Personal While Selling Top WWE Angle

John Morrison, while playing up the “walk out” angle from last night’s WWE Raw Supershow, got a little personal with his Tweets on Twitter. Below is a recap from Morrison himself:

Thoughts I had tonight during RAW tonight in Lafayette…

Miz & Truth arrested- I wonder if #missionarymike learned any new moves in jail? Heh heh…

…D—, I just got my a– kicked…

…I wonder if John Laurintis’s current promo work is any indication of his aptitude as a wrestler during past in ring endeavors…

…HHH says we work for the WWE universe. Hmmm, yup, I agree with that… I wonder if he’s going to mention my birthday… nope.

…If the WWE universe is paying our checks maybe the pay scale among us independent contractors should be a bit more evenly distributed…

…maybe forming a union is a good idea… all other entertainment and sporting entities have them…

…getting an individual health insurance policy after neck surgery is not easy…

…I wonder if HHH has an individual health insurance plan, or gets group coverage because he’s classified as an employee…

…Wait a minute, when did we nominate @wadebarrett to speak on our behalf? … haha, Barrett talks like a pirate…

…I think HHH may have over reached with this whole C.O.O. thing; he does do that from time to time- The Chaperone; Inside Out…

…no offense but, I think the best actor in Inside Out was a pickle. (A-RY was too nervous to laugh at that comment)…

C’mon A-RY, Garlic dill… you know, haha!… wait a minute… “no confidence” … we’re voting now? Everyone’s walking out!

I like chaos! If they all leave & I stay, maybe HHH & I could do 5 backstage segments, an in ring promo, and an hour match next week!

who am I kidding, HHH is a narcissist. He doesn’t think I’m at his level- His main concern is positioning himself as the center of attention

…maybe walking out will get HHH to realize he can’t do this alone, the WWE Universe wants to see different people in the mix…

…there’s a roster full of superstars that want chaos, that want the ball, that want to be on the road at every WWE event…

…the past is always afraid of the future…

HHH’s ego is hungry. He’s got a steak dinner every Monday night- but if he thinks his ego’s gonna snack elsewhere; I’m gonna eat his lunch!

Tags : , , ,